fbpx

Cégek átfogó digitális fejlesztése

11 év tapasztalat, 1200+ oktatás, 81 nyugodtabb cégvezető, 4 szakmai díj

“Sokak álma, hogy cégük, vállalkozásuk egyszerűen, átláthatóan, könnyedén működjön. A jó hír, hogy 2021-ben már a kisebb cégek részére is rengeteg olyan egyszerű digitális megoldás létezik, amit rövid idő alatt és alacsony költséggel be lehet vezetni. Tanácsadóként segítünk ezek közül cégére szabottan választani és támogatjuk a bevezetés teljes folyamatát.”

Tóth Zoltán
UP academy alapító
Szervezetfejlesztési szakértő

Milyen problémákra nyújtunk megoldást?

Bárányos Krisztina
Ügyvédi iroda tulajdonosa
gdprspecialistak.hu

“A cégünk hirtelen növekedése miatt volt szükségünk a fejlődésre. Adatjog, területen dolgozunk és a GDPR szabályozás hirtelen rengeteg munkát hozott be a cégünknek. Ez persze pozitív, de egyben nagyon leterhelő volt, kezdett átláthatatlan lenni a  működésünk. Zoli és csapata abban segített, hogy bevezessük a Trello, Slack, Toggl rendszereket, miközben a folyamatokat is alaposan átgondoltuk. Nekem ez cégvezetőként nagyon motiváló volt, új lendületet, szemléletet kaptam. Ez 2 éve volt, azóta is ezekben a rendszerekben dolgozunk, ami nagyban megkönnyíti az életünket. Jelenleg vidékről irányítom a cégemet, a budapesti irodába már csak heti 1-1 alkalommal kell bemenni, amit csak lehet távolról végzünk el. Működik! “

Kiknek ajánljuk a digitális cégfejlesztést?

Innovációs tanácsadásunkat 2-80 fős cégek részére ajánljuk, akik szeretnének egy modernebb működésre átállni és csökkentenék az operatív és adminisztrációs terheket. A szolgáltatási terület gyakorlatilag lényegtelen, mert a 2 fős asztalos cégnek ugyanúgy hasznára válnak a digitális megoldások, mint a 80 fős mérnökirodának. 

Mi a folyamat, mi fog történni?

Felmérjük a cég működését, folyamatait

Teljes audit, dolgozói interjúk, kérdőíves felmérés, folyamatok megfigyelése, dokumentálása

Készül egy részletes fejlesztési stratégia

A cég erőforrásait, leterheltségét, készségeit figyelembe véve készül egy átfogó akcióterv, amit a tulajdonos hagy jóvá

Folyamatok pontosítása, veszteségvadászat

A kollégák szemléletformáló képzésével párhuzamosan elkezdjük az időt, pénzt vagy energiát rabló folyamatok átalakítását

Digitális rendszerek bevezetése az új folyamatokra

A már hatékonyabb folyamatokat digitális rendszerekbe ültetjük át, amihez oktatásokat biztosítunk

Innovációs és mentor csapat indítása

Annak érdekében, hogy a fejlődés a jövőben se álljon meg, kiképzünk egy belső csapatot, akik folytonossá teszik a cég innovatív működését

Éves audit

A sikeres átállást közhasznú szervezetünk Digitális elismervénnyel díjazza, amihez éves auditot is biztosítunk

“Kicsi cég vagyunk, rengeteg munkával. Nehéz embert találni a szakmánkban, főleg jó embert, ezért kénytelenek vagyunk minden lehetőséget megragadni, amivel hatékonyabbak lehetünk. Távol áll tőlem a digitális világ, nem ebben nőttem fel. De azt is látom, hogy tanulnom kell, fejlődnöm ebben.  Egyéni konzultációkkal kezdtük, amolyan digitális korrepetálást kaptam, majd az egész cégre kiterjesztettük a közösen elfogadott egyszerű rendszereket. Nem lettünk ugyan IT cég ettől, de engem nagyon meglepett, hogy mennyi időt, energiát, idegeskedést és persze pénzt megtakarítunk pár egyszerű feladatkezelő és elektronikus szerződés rendszer használatával. Azóta időmérő rendszerünk és felhő alapú adattárolásunk is van, ez is sokat segít.

Petrok Tamás
Ügyvezető, Decorative Solutions

Rendszerek, amikkel a legtöbbször dolgozunk

Milyen eredmények várhatóak?

“Az építőiparban dolgozunk, családi Kft-t vezetek, sok partnerrel, külföldről is. A napi 120-150 e-mailre, 50-70 telefonhívásra, folyamatos határidő problémákra és az ezzel járó idegeskedésre kerestem megoldást. Tóth Zoliék tréningekkel, tanácsadással segített bevezetni a Trello, Slack, Drive rendszereket. Nekem az volt a szimpatikus, hogy nem csak rendszereket, hanem egy produktívitásra ösztönző szemléletet is kaptunk. Minden kollégám megkapta a képzéseket, a vezetőktől a kivitelezőkig. 3 éve így működünk, én elégedett vagyok a  közös munka eredményével, személyes referenciát is adok szívesen!

Sebestyén Máté
Ügyvezető, Secco Art Kft.

Mennyi ideig tart az átállás?

1-3 fős cégeknél 3-6 hónap
3-10 fős cégeknél 3-9 hónap
10-40 fő felett, bonyolultabb folyamatokkal 9-24 hónap

Hogyan fussunk neki?

Az első lépés egy konzultáció ami teljesen ingyenes és kötetlen. Itt átbeszéljük, hogy mire van szüksége a cégnek és tudjuk -e vállalni a munkát.  

Ezután elindulhat egy tanácsadói folyamat, ami kiegészül oktatásokkal, közös stratégia írással, célirányos folyamatszabályozással és a digitális rendszerek bevezetésével. 

Minden ügyfelünknek egyéni, a cégre szabott árajánlatot adunk. 

Mennyi idő alatt térül meg a beletett idő és pénz a digitális átállásba?

A tapasztalat, hogy az első 1-3 hónapban több munkaórát kell beletenni és a tanácsadói díj is egy plusz költség ilyenkor. Azonban a 3. hónaptól elkezdi érezni a cégvezető és a kollégáik is, hogy jelentősen átláthatóbb és könnyebb a cég élete és onnantól folyamatosan pluszt hoz az átállás.

Ügyfeleink, akik már digitális alapokon működnek

Csapatunk

Díjaink

Cégek, akiknél már sikerrel jártunk

Kérjük add meg email címed, és küldjük Neked a meghívót, illetve felvesszük veled a kapcsolatot.

Értesülhetsz aktuális programjainkról Hasznos infókat és tippeket osztunk meg Csatlakozz közösségünkhöz facebookon Ingyenes ebookot is kapsz

FIGYELEM!

Értékes szakmai tartalomért, vállalkozói témájú cikkekért, programjainkért iratkozz fel hírlevelünkre!

Üdv a csapatban!

Hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot, és küldünk emailt a további teendőkről!

Köszönjük, hogy feliratkoztál hírlevelünkre!