Digitális transzformáció KKV-k részére

Baliról irányítani napi 1 órában a cégemet…igen, lehet!

Sokak álma, hogy cégüket, vállalkozásukat bárhonnan el tudják irányítani a Világból, ráadásul úgy, hogy nekik csak minimális időt kell foglalkozni az ügyvezetéssel. Reális ez az elképzelés? Nagyon is és nem is nehéz megcsinálni.

Mi a digitális transzformáció?

Igen, borzalmasan hangzik ez a szó, de a jó hír, hogy egy könnyen bevezethető, bárkinek egyszerűen megtanulható folyamatszabályozásról van szó, amivel DRASZTIKUSAN csökkenthető és egyszerűsíthető cégvezetők és kollégáik munkamennyisége.

Hogyan vágjunk bele, mi a folyamat?

Felmérjük a cég működését, folyamatait

Ez néhány beszélgetést jelent a cég vezetőjével és kollégáival

Készül egy könnyen végigvihető stratégia

Ennek segítségével pontosan fogjuk együtt látni, hogy mi a teendőnk a következő időszakban

Magyar nyelvű, könnyen kezelhető, ingyenes rendszerek

Minden kolléga a cégnél kap egy 4-6 órás képzést az új rendszerek használatáról

Elkezdjük egy kisebb folyamat automatizálásával

Kis lépés egy kollégának, nagy lépés a cégnek

Elindítjuk az átfogó folyamatszabályozást

Amikor már magabiztosan fut egy-egy kisebb folyamat az új rendszerekben, akkor nekivághatunk a teljes digitalizációnak

Két hetente - havonta
konzultáció

Ott vagyunk a cégvezetővel és a kollégákkal még néhány hónapig, hogy biztosan minden újdonság optimálisan működjön

Kinek ajánljuk?

  • túlterhelt cégvezetőknek
  • azoknak, akik szeretnének tulajdonosok lenni operatív munkát végző ügyvezetőből
  • akinél postit, papír, excel, e-mailezés, telefonálgatás van még
  • akik szeretnék egyszerűbbé tenni kollégáik hétköznapjait
  • nyitott vállalkozóknak, akik tudják, hogy ez a jelen és a jövő

Milyen eredmények várhatók?

  • Papírmunka jelentős csökkenése
  • E-mailezés, telefonálgatás megszűnése
  • Határidők, feladatok, részfeladatok átláthatósága, könnyű nyomonkövetése
  • Mobilitás! Bárhonnan irányíthatóvá válik a cég, akár egy mobiltelefonról
  • Dokumentumok, céges iratok, ügyféladatok átlátható, biztonságos tárolása
  • Kollégákkal gyors, könnyű kommunikáció a belső chat rendszeren
  • Jelentős munkaóra megtakarítás!!!

Mennyi ideig tart az átállás?

1-3 fős cégeknél 3-6 hónap
3-10 fős cégeknél 3-9 hónap
10-40 fő felett, bonyolultabb folyamatokkal 9-24 hónap

Hogyan fussunk neki?

Az első lépés egy konzultáció ami teljesen ingyenes és kötetlen. Itt átbeszéljük, hogy mire van szüksége a cégnek és tudjuk -e vállalni a munkát.  

Ezután elindul egy tanácsadói folyamat, ami kiegészülhet workshopokkal, közös stratégia írással, célirányos produktivitás tréningekkel és természetesen utánkövetéssel.

Minden ügyfelünknek egyéni, a cégre szabott árajánlatot adunk. 

Mennyi idő alatt térül meg a beletett idő és pénz a digitális transzformációba?

A tapasztalat, hogy az első 1-3 hónapban több munkaórát kell beletenni és a tanácsadói díj is egy plusz költség ilyenkor. Azonban a 3. hónaptól elkezdi érezni a cégvezető és a kollégáik is, hogy jelentősen átláthatóbb és könnyebb a cég élete és onnantól folyamatosan pluszt hoz az átállás.

Ügyfeleink mondták

Rólam

Tóth Zoltán

UP center és UP academy alapítója
Webhód design társtulajdonosa

Korábban alkalmazott voltam egy multinál, ahol a legszűkebb keresztmetszet mindig az volt, hogy évente pár hét szabadságra tudtam csak elmenni, azt is akkor, amikor a fővezér jóváhagyta. Aztán vállalkozó lettem és még rosszabb lett, mert annyi munkám volt, hogy képtelen voltam a projektektől elszabadulni. A magam főnöke voltam ugyan, de végül ugyanolyan alkalmazott lettem, mint korábban, csak a saját cégemben.

Aztán kezembe vettem a sorsom és 6 éve elhatároztam, hogy változtatok ezen. Jelenleg egy 5 fős designer cég társtulajdonosa vagyok, ezen kívül van egy coworking (közösségi) irodánk, vezetek egy digitális iskolát diákoknak és mivel imádok oktatni, így tréningeket is tartok. Mindezt úgy teszem, hogy bármikor, de tényleg bármikor leléphetek nyaralni, síelni, bringázni pár hétre, ha úgy tartja kedvem – …és sokszor úgy tartja- miközben a cégeim gyönyörűen megvannak nélkülem is. Voltam így hónapokat Amerikában, Spanyolországban, Balin, Thaiföldön, Sri-Lankán, 1 hónapot bringáztam Toscanában…és még sorolhatnám. Ezeken a helyeken a napi munkaidőt maximum 0-4 óra közé limitálom, ami teljesen elég ahhoz, hogy irányítsam azokat a folyamatokat, amik hozzám tartoznak és ehhez bőven elég egy mobiltelefon is! Igen, ezt a célt fogalmaztam meg magamnak: egy darab mobilról szeretném a cégemet vezetni Baliról. Sikerült …és Neked is fog!

Barlay Kristóf

CS company, ügyvezető

Egy rendezvényszervező cégem van, ahol 40-50 emberrel kell egy-egy esemény előtt a kapcsolatot tartanunk. Millió apró részletre kell figyelni, megállás nélkül tud ilyenkor csörögni a telefonom. Elmentünk Zoli Task management képzésére és igénybe vettünk néhány tanácsadói órát, illetve jófej volt, mert rengeteg kérdésünk volt még, amivel mindig nyaggathattuk, ha valahol elakadtunk.

Mi egy feladatkezelő rendszert, a Trellot vezettünk végül be, amit minden managerünknek megtanítottunk. Igazából nem csak a rendszerek a fontosak amiket bevezettünk, hanem az egész szemlélet amit megtanultunk. Vállalkozókból vállalkozássá kezdünk válni.

Németh József

NemoSeal Kft. tulajdonos

54 éves vagyok, nem ebben a digitális világban nőttem fel, nekünk még vezetékes telefonunk sem volt gyerekkorunkban. Viszont vállalkozó vagyok, szeretem a cégem és látom, hogy aki növekedni, fejlődni szeretne, annak haladni kell a korral.

Egy cégem eladtam néhány éve, aminek az volt az oka, hogy nem bírtam már az operatív teendőkkel, rengeteg problémával, kereskedő kollégáim szétszórtságával. Nem szerettem volna ugyanígy megszabadulni a másik cégemtől, mert láttam, hogy óriási potenciál van még benne, de itt is az én nyakamba szakadt a milliárd ügyvezetői feladat.

A szerencsém az volt, hogy NemoSeal Kft. társtulajdonosa, Áron kollégám rábeszélt, hogy alakítsuk át a céget és kezdjünk el automatizálni, valahogy egyszerűsíteni, delegálni, kiszervezni. Ismertük már Tóth Zolit korábbról, így Tőle kértünk segítséget. Nos Zoli, köszönjük! Ugyan először kicsit féltem ettől az egésztől, de végül meglepett, hogy mennyire egyszerű például a Trello feladatkezelő használata, meg milyen könnyű felhő alapon tárolni a dokumentumainkat. A belső chat felülettel még kicsit küzdök, mert szeretek telefonon is beszélni a kollégáimmal, de ott is kezdek digitalizálódni. Most már az lenne furcsa, ha nem így működnénk. Kiszámoltuk, heti szinten 30 órát spórolunk meg a 3 fős cégünkben ezzel az átállással. Az egész végén egy ajándékot is adtam magamnak, ebéd után most már mindig hazamegyek 1 órát aludni :)

Szívesen adok referenciát kérés esetén: nemeth.jozsef@nemoseal.hu

Kapcsolat

Tóth Zoltán

+36 30 930 6815

zoli@upcenter.hu